• sapone.shop@gmail.com
  • sapone.shop
(096) 760-57-48 (050) 700-13-55

Доставка і оплата

Інтернет-магазин Sapone завжди піклується про те, щоб покупці були максимально задоволені як товарами, так і якістю доставки. Щоб Ваші очікування про умови роботи співпадали із нашими можливостями, будь ласка, ознайомтесь зі способами доставки та оплати.

Замовлення товару

Ми зберігаємо Ваше замовлення впродовж 5 робочих днів після його підтвердження. У випадку несплати після закінчення цього терміну замовлення анулюється. Ми можемо "притримати" замовлення лише у тому випадку, якщо Ви заздалегідь попередите про відстрочення оплати.

Якщо наш менеджер не зміг зв'язатися з Вами впродовж 5 робочих днів, замовлення анулюється.

Способи оплати

Безготівковий переказ на розрахунковий рахунок/ключ-карту

Після оформлення замовлення на вказану Вами електронну адресу/номер телефону висилаються реквізити для оплати.

Післяплата*

*послуга доступна тільки перевізником "Нова Пошта"

Вартість замовлення і вартість доставки Ви оплачуєте в момент його отримання. Додатково, при отриманні замовлення, Ви оплачуєте комісію за послугу "Післяплата", яка нараховується перевізником. 

Сума мінімального замовлення при повній оплаті на розрахунковий рахунок та післяплаті - 150 грн.

Способи доставки

Під час онлайн-купівлі товару в інтернет-магазині Sapone, Ви можете вибрати найбільш зручний для Вас спосіб доставки. Відправка замовлення здійснюється після поступлення на рахунок коштів або при підтвердженні замовлення по телефону/електронній пошті(для післяплати) протягом 1-2 робочих днів.

Самовивіз

Безкоштовно, діє лише в м.Тернопіль.

Доставка кур’єром по місту

Послуга доступна лише для м.Тернопіль і здійснюється службою таксі. Вартість послуги згідно з тарифами перевізника, оплачується при отриманні замовлення. 

Доставка транспортною компанією "Нова пошта"

Вартість послуги згідно з тарифами перевізника, оплачується при отриманні замовлення.

Доставка "Укрпоштою"

Вартість послуги згідно з тарифами перевізника, оплачується при отриманні замовлення.

* Після закінчення безкоштовного терміну зберігання (5 робочих днів) посилка автоматично повертається до нас на склад.

Ми також відправляємо замовлення в країни СНД(крім Росії та Республіки Білорусь), Східної і Західної Європи та інші країни світу. Відправку здійснюємо Укрпоштою, Новою поштою. Зазвичай терміни доставки - в межах 7- 20 діб.

Вартість пересилки розраховується індивідуально, залежно від ваги та розмірів посилки. На сайтах перевізників можна приблизно розрахувати майбутню вартість доставки.

Інформація про відправлене замовлення вирушає на Вашу електронну адресу або контактний телефон на наступний робочий день після відправки.

Безкоштовна доставка

При вартості замовлення від 1500 грн (з врахуванням знижок) ми здійснюємо доставку за свій рахунок, за умови повної оплати замовлення. Безкоштовна доставка не поширюється на замовлення оформлені післяплатою, а також на основу для мила за оптовими цінами, на інший оптовий товар, акційний товар, товар з розпродажу або адресну доставку.

Страхування посилок

При відправці замовлення посилка страхується на повну суму замовлення. ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність посилки при співробітнику транспортної компанії. У випадку пошкодження продукції складайте акт/претензію прямо у відділенні транспортної компанії, оскільки саме вони відповідають за збереження вантажу під час транспортування.

Умови повернення

Умови повернення або обміну товару регулюються Статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Але варто розуміти, що частина товарів (у тому числі парфумерно-косметична продукція) потрапляє в перелік товарів, що не підлягають обміну і поверненню згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172. Після відкриття частина товару (наприклад, базові та ефірні олії, активи і екстракти) поверненню не підлягають.

Для повернення або обміну товару необхідно дотриматися деяких правил.

  • Повернення здійснюється впродовж 14 днів з моменту відправки посилки.
  • Товари з категорій, що підлягають поверненню або обміну, приймаються тільки в цілому вигляді, без ушкоджень або слідів використання.
  • Товари неналежної якості приймаються для повернення лише у випадку фабричного браку.
  • При поверненні товару відправник оплачує послуги транспортної компанії.
  • Для повернення коштів покупцеві ми повинні отримати відправлений товар, оглянути його та перевірити на відповідність умовам повернення.

Якщо у Вас залишилися ще запитання щодо оплати і доставки, прохання звертатися до наших менеджерів по вказаних на сайті телефонах або електронній адресі.

Поделиться:
Нравится:
Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, щоб додати товар в список побажань, що Вам потрібно